Nuukuusviikon Exclusive

Torstai 22.4.2010 - Kauko Niemi

Tämän nuukuusviikon kunniaksi Stockmann lähestyi postiluukun kautta Exclusive-lehdellä. Ja aiemmin tällä viikolla tuli palkintokuvasto Dinners Clubilta.

Kumpikin painotuote edustaa sellaisia tuotteita, palveluita, ravintoloita ja hotelleja, joita en ostaisi, enkä käyttäisi edes vaikka nuukuusviikon päätteeksi voittaisin lotossa kuusi miljoonaa euroa. Olen siis väärässä kohderyhmässä.

Ja tässä lista sanoja, joita poimin tuosta Stockmannin lehdestä. Sanoja, jotka saavat kaikki sisäiset voimat vastahankaan.

Exlusive (ylihintaista ihmisten huijausta)

Muodin raikkaat tuulet  (vain mukavuus ja käytännöllisyys ohjaa valintoja – 10 euron housut Prismasta)

Klassinen piknik-kori (se on kunnon reppu selässä kun menee Nuuksioon tulille)

Arjen luksusta (Hetki hiljaista aikaa itselle – ei maksa mitään)

Arkinen paratiisi (puhtaat lakanat - ei maksa mitään)

Mercedes-BenzSLS AMG legenda jo syntyessään (kehtaisin salaa kokeilla Perä-Posiolla ja pimeällä)

Ruoka maailma, jossa voisi viihtyä koko päivän (nälkähän siinä tulisi, jos ei sattuisi olemaan ilmaisia maistiaisia)

Taivaallisen ihan yhdistelmä (siis epäterveellistä)

 

 

 

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: nuukuus, exlucive